رهبر جنبش انصارالله فراری دادن ناوهواپیمابر آمریکا توسط نیروهای مسلح یمن را به سخره گرفت و تأکید کرد که عملیاتهای حمایتی محور مقاومت از مردم غزه همچنان ادامه دارد و همین مسئله باعث خشم کشورهای غربی به ویژه آمریکا شده است.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی

به گزارش همشهری آنلاین، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انقلاب یمن خطاب به دشمنان این کشور به ویژه آمریکا درباره فرار ناو هواپیمابر این کشور گفت: فیل شما از یک موش فرار نکرده، بلکه از شیر غران گریخته است. ارتش یمن، یک شیر غران است که با شما مقابله خواهد کرد. آمریکاییها فرار ناو خود را یک حادثه بی‌سابقه در تاریخ جنگهای خود می‌دانند.

کد خبر 866497
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    7 3
    گذشت آن قدرت نظامی برتر.پوشالی بودن این هیبت رو هم ما ایرانیها به دنیا نشان دادیم.
    • تاج IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
      4 9
      بله حرف شمادرست ولی آیاقدرت نظامی چه آورده ای برای سفره مردم داره مگرنمی بینیدقشرضعیف جامعه هرروزازخدامرگ میخوان
  • ایرانی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    5 0
    درود بر دلاورمردان یمن، نسیم ازادیفلسطین از یمن وزیدن گرفته، دردوبلای شما بخوره تو سر حکام بی خاصیت و شهوت پرست اطراف خلیج همیشه فارس، انشاالله دست در دست هم میدیم و استخوانهای استکبار رو در هم میشکنیم
  • NL ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    0 0
    واقعاً شما باورتان میشه که با سلاح های ابتدایی که حوثی های یمن در اختیار دارند یک ناو هواپیما بر با بیش از 5000 ملوان و احتمالاً 20-30 هواپیمای جنگنده و موشک های پیشرفته را فراری داده اند؟ آفرین بر حوثی ها! دستشان درد نکند! روس ها باید از حوثی ها درس جنگیدن بگیرند. بیش از دو سال است که نتوانسته اند از عهده چهار تا و نصفی تانک . توپ اوکرائینی ها بربیایند.